Gå til innhold

3D ultralyd i dag, endelig bra bilder!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Endelig hørte snuppa på meg og viste seg bra frem for oss på ultralyden.

Så utrolig gøy da! og ikke minst at man kan se videosnuttene om og om og om og om igjen hehe

Hun smiler faktisk på den ene videosnutten. så skjønn da!

Er såååååå forelsket jeg nå!!!

Fortsetter under...

Tar med bilder jeg :-)

Kan absolutt anbefale 3D ja, tok på majorstuaklinikken. Første gangen så gjemte hun seg når vi skulle begynne på 3D bildene så vi fikk ny gratistime i dag.

Hun blir tydeligvis rolig av cola og sjokolade hehe, for sist gang så proppet jeg i meg en sjokolade og cola før vi gikk inn og da var hun rolig. I dag spiste jeg bare vanlig mat, og hun var aktiv og medgjørlig hehe.

Og så gøy når man får med videosnuttene også og ikke bare bilder.

Skal få David til å hente ut noen flotte fra videoen, for der tror jeg vi kan finne et par som er bedre enn stillbildene som vi fikk :-)

Nå har jeg sett videosnutter av datteren til samsyn, og hun er helt nydelig!!! Begynte nesten å sippe litt på jobben, og det er ikke mitt barn engang hehe. Rart med disse hormonene ;-)

Får veldig lyst til å ta 3D selv.

Hun var ihvertfall helt skjønn, smilte litt og greier :-)

Annonse

Hehe det har jeg gjort også, men det er litt flaut i møter. Hver gang jeg starter PC'n så er det noen som utbryter "NÆÆÆÆÆÆH er det babyen din??!?!" og alle glor og greier da. Men jeg skjønner jo det, hun er tross alt veldig fin ;-)

så bra at det ikke bare er jeg som er "tussete".. Til og med mannen min måtte le litt av meg.. Men når jeg sendte ham bildene på mail, så var han kjapp til å printe ut et og feste i rammen ved siden av datteren sin.. Så det så!!!

- Gutten min har nesen til faren sin.. - det sier alle som har sett bildene. Håper han får øynene og håret også. Så blir han uimotståelig vakker! ;o)

Vi var på majorstuaklinikken og betalte 1500,- Da fikk vi først en medisinsk vurdering i 2D og så 3D undersøkelse.

Fikk med oss 4 videosnutter og 4 bilder av prinsessa :-)

Om man ikke tar med medisinsk vurdering så koster det 1000 ,- for bare 3D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...