Gå til innhold

Er jeg alene om å ha det slik....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småkvalm, sliten, eier ikke energi til å gjøre noe som helst. I tillegg så går det jo ikke an å reise seg opp fra stol eller sofa før magen blir steinhard og det verker i hele underlivet. Føles ut som at noe skal ramle ut eller revne totalt der nede. Det gjør vondt nederst i magen og lysken når jeg går eller står. Det blir noen laaaaange 4 uker jeg har igjen til termin.... Skulle hatt ei krystallkule å se i for å finne ut hvor lenge jeg må holde ut dette. Var ikke slik sist jeg gikk gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene:) Jeg har det akkurat det samme som deg...har kanskje litt meir energi enn deg. Jeg gjør husarbeid og litt til,men det er såvidt jeg klarer og orker,men noen må gjøre:) Du har det sikkert værre enn meg siden du bare har 4 uker igjen til termin jeg har ca 8 uker igjen...Vi får bare bite tenna sammen og tenke at det bare kommer positive ting ut av det:)

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg har null energi, og det minste gjøremål krever masse forberedelser. Er feks totalt utslitt etter å ha tatt en dusj. Oppblåst, hoven og slækk :-) Har ikke så mye vondt o magen lenger, men det er nok fordi jeg heller ikke gjør en dritt ;-) Vi får klamre oss til detfaktum at nå er vi snart i mål!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...