nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ! Ikm den 16. Om tanta ikke kommer så venter jeg til juleaften jeg! Verden beste julegave det!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Takk takk =D
Mumme82 Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Jeg tenkte å teste da. Har IKM 20 desember.
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg lurer på om jeg kanskje skal teste på julaften...har ikm 24-26 des. og forrige gang jeg var gravid testa jeg poistivt 3 dager før ikm så håper det gjelder denne gangen og...for en julegave det hadde vært dere!! ;o) Lykke til alle sammen!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Tester nok julaften jeg også, om mensen ikke har kommet da, har IKM den 20 eller 22 litt usikker...
camelia4årpåvent Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal også teste på julaften - ikm 23/24 desember! Har stor tro på oss denne dagen!!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 jeg skal også, dersom ikke tanta kommer for fullt før den tid... Aner ikke når jeg har IKM, siden jeg sluttet på cerazette før helgen, og ikke har fått noe mer enn småblødninger... Så da tenkte jeg at jeg skal ta en test på julaften, bare på gøy Må bare få testene mine i posten først
Hilsen Aud Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 jaja, jeg har EL på julaften så dere kan jo lure på hva jeg skal pakke frem!
melkekua™ Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Har ikm på selveste julaften, så hvis den ikke dukker opp før eller tidlig på julaften så skal det testes ) Har el idag eller imorgen, så nå skal det sitte en spire! Det ville blitt tidenes julegave ;o) Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå