Gå til innhold

Oktober: Er dere i gang med barselgrupper?


2høstjenter og 1sommergutt

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på to treff nå og det har vært kjempehyggelig! Godt å komme seg litt ut og treffe andre med barn på samme alder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har også vært på to treff. veldig koslige folk, men jeg håper vi kan begynne å gå på turer snart ( venter til barna blir litt større enn nå) blir så rastløs av å sitte stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært på det første treffet på Helsestasjonen, skulle vært nå på tirsdag, men det er så mye som skjer nå, så jeg får henge meg på etter jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på vår helsestasjon skal vi i gruppe på 3-mnd kontroll, før det er det ingenting i deres regi... Synes egentlig for å være helt ærlig at det er litt sent, for det hadde vært så innmari deilig å ha noen å utveksle erfaringer med nå den første tiden også. Det er helt annerledes nå enn det var med førstemann, noe som kommer delvis av at vi nå har en fra før vi også skal ta oss av, og at minstemann nå har kolikk. Sist gang hadde vi bare en baby å ta hensyn til, nå har vi også en toåring som krever sitt...

Men jeg gleder meg til 3-mnd kontroll, for da er det også fysio til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal å¨første barselgruppe i regi av helsestasjonen nå til fredag. Da er gullet 8uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på ett treff, vi skal ha faste trille dager.

Ellers kommer jeg ikke til å treffe de utenom, treffer enda de jentene jeg traff på BIM så vi har blitt en fin gruppe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...