Gå til innhold

Endret syklus etter avbrutt forsøk..?

Anbefalte innlegg

Hadde et ICSI i august/september. Kom så langt til at det ble befrukting, men de sluttet å dele seg etter dag 2. Og jeg ble kraftig overstimulert og sendt på sykehus etter jeg kom hjem.

Men det jeg vil spørre om; Er det noen som har fått endret mensturasjon og syklus etter forsøk.

Jeg fikk normal mens rett etter jeg sluttet på hormonene. Så gikk det en syklus og jeg fikk kun litt mens(så ut som rosa utflod, sorry detaljer..). En syklus til, og det samme skjedde. Altså sykluslengden var ikke no å si på, men mensturasjon var anderledes enn tidligere.

Fikk igjen litt sånn rosa utflod på mandag, ikke no på tirsdag, så kom det på onsdag igjen.. (og mens skulle ikke kommet enda, 2 uker for tidlig).

I hvertfall, så skal jeg begynne på spray på mandagen. Ringte IVF og spurte om kanskje det var lurt og vente til jeg fikk normal mens igjen. Men hun som svarte var veldig usikker. La fram dette da jeg ringte inn syklusen, og da var de også usikker men mente jeg kunne begynne fordet.

Har jo stappet mye hormoner(som kroppen min ikke tålte helt bra..) så det er jo egentlig ikke rart om det blir forandringer.

Syns dere jeg burde vente eller starte med neste forsøk nå?

Off, ikke bare å vurdere sjøl bestandig..

Klem, og god helg til alle sammen! :)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet at syklusene kan bli forandret etter forsøk. Det er pga "tuklingen" med den normale syklus, og kan enten forskyve eller gjøre slik at mensen kommer litt tidligere. Det er helt normalt.

Jeg hadde definitivf begynt på spray, så lenge ikke legene sa blankt NEI. Og det har de jo ikke gjort, så... ;o)

Jeg skal selv begynne på spray snart, rundt 20.des....

Lykke til - klem :o)

Jeg vet faktisk ikke...........

Men er det ikke noen flere du kan ringe? Er sikkert ikke første gang dette skjer, og noen må jo vite hva du bør gjøre.

Sånn umiddelbart tenker jeg at jeg kanskje ville ventet. Vet jo at 1 mnd er ulidelig lenge når vi holder på med dette, men er jo kjedelig å begynne om ikke kroppen er helt restituert enda, og forsøket dermed går i vasken.... Men som sagt, jeg aner ikke.

Klem, og god helg tilbake:-)

Du kan nok starte på nesesprayen selv om dine mensdager varierer, for nesesprayen forhindrer att neste eggløsning kommer igang.

Det vil si kroppens syklus kontroleres av medisinene du bruker.

Dette fikk jeg beskje om da jeg startet på mitt tredje egguttak, selv om jeg plutselig hoppet over en menssyklus før jeg startet med sprøytene.

Jeg ønsker deg lykke til og att du kommer godt ut av dette.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...