Gå til innhold

Noen som bor på Skjetten, Lillestrøm omegn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg bor på Kløfta og har termin 8 mai. Vet at det ikke er Skjetten eller Lillestrøm, men det er jo ikke så langt unna heller.

Bodde faktisk i Sagdalen i ett års tid for noen år tilbake. Mannen min er nemlig derfra.

Når har du termin?

Så koselig, dette er også min gang nr 2. Har en gutt fra før født i mai 2003. Da kommer vi kanskje i samme barselgruppe vi da? Har ikke vært på ultralyd ennå, legen var så treg med å sende inn papirer. Har du msn eller mail så vi kan snakkes nærmere?

Hei igjen.

Jeg har termin 8 mai, og dette er min første.

Gleder meg masse, og allt er nytt og spennende.

Jeg skal på UL i dag og håper å få se hva det blir, men det er ikke så farlig heller.

Jeg er selv 30 år, gift (3 år) og jobber for tiden 50 (Stressende jobb, som ikke lar seg forene helt med svangerskap.)

Hvis det er interessant kan vi mailes, min mail er:

[email protected]

Annonse

Hei janechr80..

Har ikke vært inne her på lenge.. Jeg har mailadr [email protected]. Ta kontakt du også - bare vit at når jeg ikke er på jobb (er sykem 100% nå) så kan det ta en liten stund før jeg svarer.. Første gang jeg fødte var jeg ikke med i noen barselgruppe pga at helsestasjonen på Strømmen og Skjetten ble slått sammen.... Så jeg håper det blir aktuellt denne gangen. Sjansen er jo der for at vi kommer i samme..

Vi snakkes.

så spennende...synes nesten det var mer spennende første gang. Nå vet jeg liksom så mye mer, og er ikke så usikker denne gangen. Bare å ta kontakt om det er av interesse. Alltid morsomt å dele erfaringer og opplevelser. Min mailadresse er [email protected]

Annonse

Jeg bor på ammerud og det er ikke langt unna det heller. er født og oppvokst i nittedal så jeg er godt kjent i lillestrøm, strømmen og skjetten. har termin 15 mai og venter en liten gutt. detter er mitt første barn.

mail adr: [email protected]

Ta gjerne kontakt dere som vil!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...