Gå til innhold

Ett spørsmål gitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår og idag har jeg hatt litt vondt i underlivet, føles litt som om noen tar tak der nede. Igår syntes jeg også at magen hadde sunket litt så senere på dagen sier også ei venninne det til meg. Jeg har termin 15 januar så det nærmer seg jo.

Den siste uka (dette kan sikkert være litt ekkelt) har jeg ,faktisk mer enn ei uke også, har jeg hatt diare på morgenen og faktisk vært på toalettet og gjort nummer 2 ca 5-6 ganger om dagen. USJ. Pleier som regel max 2 ganger om dagen. Spurte lege om dette men han sa at han ikke kunne gjøre noe med dette.

Burde jeg ta kontakt med jordmor eller lege ( skal til lege 12 desember)

Har ikke hatt sånn vondt i underlivt hele svangerskapet så dette er litt ubehagelig...

Velger å være anonym på dette jeg. Litt ekkelt nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare ungen som fester seg. Det kan være ganske ubehagelig når de kommer så langt ned i bekkenet. Husker fra sist at noenganger kunne det føles som om jeg hadde en ball mellom beina..... Dette var etter at magen hadde sunket og hodet var festet. "Diarèen" kjenner jeg meg igjen i, har det sånn jeg også, har termin 7. januar. Tror det er ganske vanlig. Jeg er ikke bekymret for det iallefall:-)

Så lenge du ikke blør eller noe sånt, tror jeg ikke det er noen fare, det er vanlig at det er litt ubehagelig der nede nå mot slutten, ting begynner å gjøre seg klart til fødsel... Tenk på det, nå er det ikke sååå lenge til vi får se våre søte små, gleder meg så....:-)

Lykke til!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Bra å høre at andre har det som meg. Ikke lett å være førstegangs og ha så mange teite spørsmål. hihi.

Lykke masse til du også!!!!

Skrevet

Jeg har i hvert fall fått til svar om det med avføring, at musklene i kroppen endrer seg jo i forb med klargjøring til fødsel, og deriblant musklene som jobber i mage-tarm-systemet -- så endringer i avføring (både hyppighet og konsistens osv osv) er helt vanlig. plagsomt, men ikke farlig! ;-)

Skrevet

Ok, men håper virkelig han vil holde seg inne litt lenger, har jo ikke rtermin før 15 januar.

Og skal jeg gå rundt med dette mage trøbbelet i 5 uker til tror jeg at jeg blir gal. Hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...