Lindagirl Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hei!! alle sammen nå har jeg blitt gravid igen det var bara en månad sen jag var gravid då.. da fick jag spontanabort men jag gir ikke opp så lett... stå på dere alle gravide kvinnor, dere som planlegger.. et sund mat och ungå alkohol och nikotin i svangerskapet. da har babyn det best stor klem till dere...
Miraculix Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Ååå, så moro at det gikk så fort igjen!!! Masse hell og lykke på veien :-) Klem
Elise29 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye! Kjempegøy at du ble gravid igjen så raskt da!! Dette er min 3 pp etter jeg spontanaborterte. Håper det klaffer snart... Lykke til videre og håper det går bra denne gangen
Lindagirl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 Ja!! det gick veldig fort igen se har gjort graviditets tester. Men vet inte vilken uke jag er i,men brysterna er sååååååå ømme och jag har verk i magen ibland... hehe
Lindagirl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Tusen tack!! ja det gick veldigt fort se blev førvånad selv... lycka till med dig å )) kramar
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så masse! Og så heldig du er som ble gravid så fot igjen. Jeg er i min 2. pp etter sa og håper nå på en superfin julegave... ;o) Men uansett...lykke til og håper spiren klorer seg godt fast denne gangen!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Grattis, grattis:) Lykke til, satser på at det går bra denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå