Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 hva mener dere mamma`er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Oi...beklager, men liker ingen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosalin Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke jeg heller. Preben er det fineste av disse, selv o,m det klinger veldig dansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingenting Tingeling Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Likte heller ikke noen av navna. Pedro var jo litt spesielt, men kan bli bra om en blir vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg syns du har finni noen fine navn jeg.. Ihvertfall kevin og preben. Pedro, da ser jeg for meg spansk taxi sjåfør svett og ekkel.. hehe Men det er meg da.. Jeg hadde gått for preben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Disse navnene likte jeg overhodet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Kan til nød gå for Preben. Men liker d vel egentlig dårlig, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Til nød Preben. Hvorfor ikke Peder, da. Det er et flott navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #10 Del Skrevet 8. desember 2006 Må nok si meg enig med de fleste her ja, likte ingen av navnene! Men hadde til nød gått med Preben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. desember 2006 #11 Del Skrevet 9. desember 2006 Preben! De andre to liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #12 Del Skrevet 9. desember 2006 Ingen falt i smak, dessverre. Kevin er et litt 'belastet' navn i England, vet ikke om det har noe å si for deg. Pedro er best om han har spanske/latino-bakgrunn Preben - dansk/Oslo Vest på 80-tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 11. desember 2006 #13 Del Skrevet 11. desember 2006 hei "anonym" (du som skrev innlegget i starten) jeg synes du har valgt noen fine navn jeg:) ikke bry deg om hva alle desse "pessimistene" mener;) det er jo du og din mann som skal like navnet:) vi venter vår 2. solstråle snart,og vist det blir en gutt skal han hete Kevin Mikal! ønsker deg masse lykke til og en fin julehøgtid:) julehilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2006 #14 Del Skrevet 12. desember 2006 Jesus, Preben går an, men de andre var ikke fine. Hva med Peder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebs Skrevet 15. desember 2006 #15 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synes Preben er kjempefint, jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 18. desember 2006 #16 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg liker egentlig ikke noen av navnene jeg heller, men Preben er det jeg hadde tatt om jeg måtte velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå