Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Vet at det har stått om bagen 100 gang før, men nå er det min tur til å pakke, og da greier jeg plutselig ikke huske noe. Har en liste da, men... Hva savnet dere sist? Hva hadde dere med for mye av? Hvor mye/varme klær tar dere med til babyen? Andre ting??
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2006 ... og, hehe... hvor mange gensre/bukser til deg selv? Har en tendens til å pakke ALT for mye hver gang jeg skal et sted. Knis!
Vifikkiaugust Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Kjøpte meg pysj på Lindex i dag til å ha med. Kosta bare 199,- Sånn deilig stoff, med knapper foran. Har blitt anbefalt å ha det,-enkelt å kneppe opp for amming. Klær til bebisen tar sambo med når han henter oss hjem fra sykehuset. Har pakka en liten sekk som står klar på soverommet, men vi ser det litt an etter været. Også har jeg kjøpt kryssordblad. Er glad i å lese, men tror ikke konsetrasjonen er på topp, så da kan kryssord sikkert være greit. Ellers har jeg vel stort sett det som står på listene man finner på nettet.
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 Knis, trenger du ikke konsentrere deg for å løse kryssord?? (jeg er elendlig på kryssord!!) Hvor finner man sånne lister?
Vifikkiaugust Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Hihi.. joda, men ikke så farlig om jeg detter ut innimellom. Noen tar med bøker har jeg hørt, men da måtte jeg nok lest den på nytt senere en gang,- tror ikke så mye fester seg i hodet akkurat på sykehuset! Sjekk ut denne linken: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=232033 Sikkert noen tips å hente der. Vet at på hjemmesidene til SiV står det også oppført hva man bør ta med. Og så husk helsekortet. Det er litt viktig vistnok.
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Takk! Helsekortet er allerede på plass i bagen, må bare ta det ut hver gang jeg skal på kontroll. Hihi!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Ekstra klær til far, tilfelle dere kommer på pasienthotellet.
kokosbolle Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Dette har jeg pakket/tenkt til å pakke: - helsekort + div. papirer (husk blodprøvesvar) i konvolutt - kose-bukser 2 stk. - ammetopper minst 2. stk - 2 stk. andre langermede bomullstopper i deilig stoff - minst 2 stk. ammebher - bokser-truser (som ikke klemmer og som det er plass til bind i) 6 stk. - sokker 5 par - morgenkåpe (er veldig usikker på om jeg skal ha med den, men får se an hvor god plass jeg har) - gode innesko/tøfler med gummisåle (jeg har et par Birkenstock som jeg skal ha med) - flip-flops til å dusje med - amme-innlegg i ull (minst 2 par) + engangsinnlegg i bomull - nattbind - pysj - toalettsaker: * tannbørste + tannkrem * hårføner * mykt toalettpapir * sminkefjerner * deodorant * dusjsåpe + ansiktsvask * shampoo + balsam * hårbørste * xylocainsalve (kan lette do-besøk hvis man har veldig vondt der nede) * brystvortesalve * sminke (jada, jeg blir nok tatt bilder av... grøss..) - mobiltelefon + lader - ipod + lader - kamera + lader - filofax + penn - godis for anstrengelsene - vannflaske - tyggis ojsann, dette ble litt av en liste gitt.. )
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2006 Takk for svar. Kjekt å høre hva andre skal ha med seg Jeg hadde feks bare pakket 3 truser og 3 par sokker... men det er kanskje litt lite det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå