Gå til innhold

Microgynon p-pille.. Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på denne p-pilla for 14 dager siden, på menstrasjonens første dag... , men jeg blør enda.. Det kan vel ikke være normalt?? eller er det sånn i starten..? Gikk på trionetta før jeg ble gravid, og hadde det ikke sånn da...

Bør jeg kontakte legen eller se det an? Har hatt mensen i 14 dager snart..,og begynner å bli litt lei :) (blør ikke like mye hele tida da, men må bruke bind)

Håper noen har erfaringer å dele.....

Skrevet

Jeg gikk på microgynon i flere år. Var veldig godt fornøyd. Du kan jo ta en telefon til legen og høre hva de sier, men det er nok ikke farlig.

Skrevet

Takk for kjapt svar..!! De har stengt i dag, så jeg får vente til mandag..

Håpa noen kunne fortelle meg at det var normalt at det var sånn i starten:)

Skrevet

Jeg tror det er "normalt" med blødninger i starten, så fortsett å ta pillene som du skal. Men sjekk med legen på mandag. Jeg gikk på microgynon i rundt 4 mnd, men hadd en del mellomblødninger hele tiden. Så jeg gikk over til yasmin og ble kvitt mellomblødningene. Det er mulig at kroppen din ikke liker microgynon, selv om den er bra for "venninnen din". Vi har ulike kropper, og reagerer ulikt på hormonene i pillene. Så hvis blødningene vedvarer i flere mnd, kan du prøve et annet merke, f.eks yasmin.

Men som legen sa til meg; det er verdt å prøve 3-4 mnd før kroppen evnt stabiliserer seg.

Skrevet

Takk igjen for svar! Håper virkelig det gir seg snart. Har hørt bare positivt om det microgynon før, men må vel bare se det an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...