Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 me ventar gut,og han får namnet Valentin! nokre meiningar?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Prøvde å jamre meg til det navnet, jeg også, men ble nedstemt av sambo, hehe. Det er kjempefint! )
Ingenting Tingeling Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Nei, huff. Ikke noe særlig fint synes jeg. Kan til nød gå av om dere er italienere.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Passer godt dersom en av dere har russisk bakgrunn, ellers synes jeg det blir litt for voldsomt.
Lejla Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Valentin er italiansk navn betyr 14 Valentine Day det er jo fint og pop navn..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Iflg. navneboken på BarnetMitt, så har Valentin latinsk, altså gresk opphav. Ellers er Valentin (og Valentina) mye brukt i Russland. Den italienske varianten er Valentino. Se her: http://www.barnetmitt.com/felles/navneguiden/guttenavn?s=m&search=valentin&c=Alle+opprinnelser&Submit=Finn+navn
Magiska Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Hei Jeg mener Valentin er kjempefint....
Bambino&brødrene Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Vær sin smak. Kommer litt an på etternavnet også da. Valentin Andersen, liksom? Jaja, han får i allefall sin egen dag,14 februar... Har selv fått mye pes for mellomnavnet til mitt barn. Han er den eneste i Norge som heter det. Besteforeldrene hater det, men det driter vi i. Det er heldigvis bare foreldrene sitt eget valg hva barna heter. Men selvfølgelig; noen barn er det jo direkte synd på og foreldre kan være lite intelligente i navnevalget. Det er fryktelig mange stygge navn ute og går! Gratulerer med gutt iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå