Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, det var koselig. Ja nå nærmer det seg slutten. Jeg har 25 dager gjen av dette dritt livet.....hvordan har det gått??? jo i sammenligning av friske gravide, så er jeg vel ivalid, men i forhold til sist er jeg MYE bedre. Jeg har denne gangen sluppet de verste symfyse smertene og stort sett bare vært plaget fra rumpa/bak...men jeg kjeder vettet av meg. Jeg har vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet, noe som er gørr kjedelig...men det er nok det jeg har gjort riktig. 2 ganger i uka har jeg gått på bassengtrening, en gang i uken til kiropraktor(plages av mye låsninger) og de siste ukene gått til akupunktur,...noe som bare har en helt fantastisk virkning...skulle absolutt vært prøvd før. Krykkene er til kjøpesenterturer, men hjemme i huset går jeg uten.

Men jeg kjenner nå at det begynner å bli tung også psykisk, og gleder meg veldig til å kunne trene meg opp igjen. Jeg er veldig spent på fødsel og formen etterpå...sist var jeg kjempe dårlig og gikk 3 mnd på krykker etterpå også....håper at jeg denne gangen slipper det, noe jeg også tror i og med at utgangspunktet mitt er bedre nå.....anbefales det???? tja...vet ikke...spør meg om 1 mnd når jeg har jenta i armene mine....enn du er du blitt mye bedre???kommer du deg i jobb igjen?...begynner det å klø i eggstokkene??

Ja ja en liten oppdattering fra meg iallfall....kan fortelle mer når fødselen er vel overstått....tenkte å prøve meg på vannfødsel kanskje......iallfall ikke føde på rygg!!!

mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7391396-rocksmurf/#findComment-7394723
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...