alista Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Hvordan går det med deg nå? Er du oppegående? Nærmer det seg slutten? Håper du er mye bedre enn sist!! Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7391396-rocksmurf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 hei, det var koselig. Ja nå nærmer det seg slutten. Jeg har 25 dager gjen av dette dritt livet.....hvordan har det gått??? jo i sammenligning av friske gravide, så er jeg vel ivalid, men i forhold til sist er jeg MYE bedre. Jeg har denne gangen sluppet de verste symfyse smertene og stort sett bare vært plaget fra rumpa/bak...men jeg kjeder vettet av meg. Jeg har vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet, noe som er gørr kjedelig...men det er nok det jeg har gjort riktig. 2 ganger i uka har jeg gått på bassengtrening, en gang i uken til kiropraktor(plages av mye låsninger) og de siste ukene gått til akupunktur,...noe som bare har en helt fantastisk virkning...skulle absolutt vært prøvd før. Krykkene er til kjøpesenterturer, men hjemme i huset går jeg uten. Men jeg kjenner nå at det begynner å bli tung også psykisk, og gleder meg veldig til å kunne trene meg opp igjen. Jeg er veldig spent på fødsel og formen etterpå...sist var jeg kjempe dårlig og gikk 3 mnd på krykker etterpå også....håper at jeg denne gangen slipper det, noe jeg også tror i og med at utgangspunktet mitt er bedre nå.....anbefales det???? tja...vet ikke...spør meg om 1 mnd når jeg har jenta i armene mine....enn du er du blitt mye bedre???kommer du deg i jobb igjen?...begynner det å klø i eggstokkene?? Ja ja en liten oppdattering fra meg iallfall....kan fortelle mer når fødselen er vel overstått....tenkte å prøve meg på vannfødsel kanskje......iallfall ikke føde på rygg!!! mange klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7391396-rocksmurf/#findComment-7394723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå