Gå til innhold

Vaginal fødsel etter KS?

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr. 2 etter at nr. 1 ble tatt med KS fordi hun lå i setsleie. Er litt bekymret fordi sjangsene for haste-KS er større sies det om man føder vaginalt etter en KS. Fordi min første KS gikk så fint vil jeg heller ha et nytt planlagt KS enn og risikere et haste-KS.

Noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7391309-vaginal-f%C3%B8dsel-etter-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg forstår deg veldig godt. Jeg ønsker ks nå, men må si at min førstefødte kom ut som en drøm, lite problemer både før og etter. det var nr. 2 som har satt frykt i meg. en god venninne har født to vaginalt og det har også gått som en drøm. Synes at man skal føde vaginalt hvis det er mulig for en personlig, for det er jo det beste for både mor og barn. (og helings prossessen er MYE kjappere)

Hei, jeg endte opp med hastekeisersnitt med mitt første barn pga langsom fremgang under fødselen. Mitt andre barn ble født vaginalt uten komplikasjoner. Jeg kom meg MYE raskere etter fødsel nr 2 og synes at fødselen var det største kicket jeg noen gang har opplevd!! Jeg ville aldri vært foruten den opplevelsen og er sååå glad for at jeg slapp keisersnitt andre gang. Gi deg selv en sjanse - kroppen din er skapt for å føde og det vil mest sannsynligvis gå veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...