LisaColli Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 er førstegangs og skikkelig spent på hvordan den kommer til å bli. når starter den? hvordan forløper den seg? rask fødsel eller tar den lang tid? gleder meg skikkelig! og ikke minst til å få ut jenta, se hvordan hun ser ut, og se ansiktet til kjæresten min første gangen han ser henne:) åååh:))) ta på henne de knøttsmå klærne og ta henne med hjem fra sykehuset.. <3
mammae:-) Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Ja gleder meg kjempemye til alt d du sier Men ikke selve fødselen:-) Gleder med til å få den lille ut og holde den inntil meg og ikke minst se reaksjonen til storesøster:-)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 jeg gleder meg amsse jeg å. blir nok en fantastisk og rå opplevelse!
Vifikkiaugust Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 ååå gleder meg jeg også! Til og med fødselen ser jeg fram til ja, førstegangs, dum og naiv som jeg sikkert er! Tenker at uansett så klarer vi dette helt fint alle sammen og tenk for en belønning for strevet!!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Dette er min andre, men gleder meg og er like spent som første gang! )
LillianS Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Ja jeg gleder meg jeg og. Er andre gangs og hadde en ganske lang fødsel sist uten smertestillende. Men gleder meg allikevel. Ikke akkurat til smertene. Men er spent på om det er like vondt , tar like lang tid osv. Også er jeg utrolig spent på å se den lille gutten min. Har sett han 2 ganger på ul og en gang på 3d , så jeg er så spent på å se han i virkeligheten. Blir spennende å få en gutt , har jente ifra før. Blir også artig når storesøster skal se han for første gang. Se om hun blir så opptatt av han som hun er nå . Mye spennende i vente for å si det sånn , men enda 9 uker å vente
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er andregangs, men gleder meg som bare det til fødselen og selvsagt tiden etterpå. Og det til tross for at jeg revnet fra A til Å forrige gang. Fikk ikke lov til å sitte etter forrige fødsel, kun ligge eller stå. Men det har ikke tatt vekk fødelysten min. Kunne gjerne gått rett i fødsel nå jeg... :-)
trenger å være anonym nå Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Nå begynner jeg faktisk å glede meg jeg også. Veit jeg kommer til å få keisesnitt. Har ikke fått eksakt dato ennå men... De siste ukene skal jeg iallefall bare slappe av å kose meg. Og forhåpentligvis slipper jeg nå å slite med mareritt fra min forrige fødsel. Men.... Misunner dere som orker å gå gjennom en normal fødsel igjen. Og ser opp til dere som faktisk gleder dere. Forstår ikke hvordan dere klarer det!!
seff Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Gleder meg masse til å ENDELIG få møte den etterlengtede lille!! Men selve fødselen, tja, jeg gleder meg ikke akkurat som et barn til julaften, for å si det sånn...Har jo ikke gjort det før, så det er litt ukjent og "skummelt"... :-)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Jeg gal gleder meg jeg !! Gruer meg ingenting jeg til fødselen.. opplevelsen å se barnet mitt for første gang kan ikke beskrives en gang =)
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Er også en av de som gleder meg til fødselen:) Selv om jeg "vet" at det kommer til å gjøre sinnsykt vondt!! ( Har VELDIG lav smerteterskel) Jeg tenker at det er a verdt det, og vist det var så enormt forferdelig vondt så hadde vel ikke folk gjort det igjen og igjen og igjen Gleder meg til å se nurket mitt, og ikke minst få vite kjønnet, også ser jeg veldig frem til å se sambo holde bebisen vår for første gang:) Tror det kommer til å bli kjempestort Er så deilig at det ENDELIG er min tur tl å få oppleve alt det flotte rundt en fødsel:) Selv om jeg bare er 24 og sambo 25 så er jeg en av de siste i vennegjengen som får, og det har vert "mast" i mange år allerede på når vi skulle sette i gang:) (vert sammen i 9 år vi da) Åååå... får nesten kriblinger i magen bare av å tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå