Gå til innhold

Boxette/sikkerhetsnett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen?

Hva er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen ekspert på dette, me slik jeg har forstått det er en boxette en ligge bilstol, altså blir babyen festet nesten eller helt liggende... Om dette er feil er det bare å rette på meg altså;)

Men sikkerhetsnett så bruker du bagen fra vognen eller en annen vanlig bag å fester denne med et nett. Babyen blir da liggende løs oppi bagen og vil da ligisk nok bli kastet rundt inni der om man kommer i en stygg ulykke...

Tror nok en boxette er det tryggeste, da sikkerhetsnett ikke går for å være særlig trygt. Men derimot så er det ikke særlig økonomisk med boxette da man bare kan bruke denne de helt første ukene/mnd.. etterhvert som babyen blir et par mnd så vil den nok neppe ligge i den (sikker litt ulikt fra barn til barn da men;)) ... og man må kjøpe en bilstol uansett...

Slik har iallefall jeg forstått forskjellen...bakdeler og fordeler;) mulig jeg har misforstått noe;)

Skrevet

Kaa82 har forstått det riktig.

Det er mulig å leie boxette i en del utstyrsforretninger og hos forsikringsselskaper. Om man bare skal på noen langturer kan det jo være et alternativ.

Hos oss blir det kun bilstol.

Skrevet

Hei

Boxette er veldig bra de første 2 månedene. Det beste er at babyen ligger helt flatt og det gjør den i en boxette. Jeg skal leie det for å bruke i starten også kjøpe bilstol når babyen er for stor til Boxette. Sikkerhtsnett tar mye plass da hele vognbaggen blir liggende i baksete. Det fikk ikke vi plass til sist gang. Og ihverfall ikke denne gangen med 3 barn baki.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...