Gå til innhold

får han nytte av mm selv om det er VELDIG lite igjen?

Anbefalte innlegg

gullet mitt er nå 6 mnd, og eg fullamma til ca 4 mnd, da forsvant mesteparten av melka mi.har ca 40ml til sammen i begge puppene til hvert måltid...eg ammer alltid før han får flaske, og får som oftest mme i hjelpebryst...har prøvt alle triks for å få opp produksjonen, men funekr ikke.

vil han ha nytte av det bittelille eg har igjen? ammer en god del om kvelden etter leggetid,da eg han veldig glad i puppen,og nekter å slippe den selv når det er tomt.på dagene er det ikke alltid like lett,for har også treig utdrivning. men fant ut at det hjalp viss eg nynner på en sang når han vventer på at melka skal komme.får mat hver tredje time på dagen,alltid mm først...

er det vits at han får det lille?eller er alt stresset bare bortkastet siden det er så lite han får?

Fortsetter under...

når det er lite melk er antistoffene svært konsentrert - så din e edle dråper er gull verdt - det er en bra daglig dose vaksine som forebygger sykdom

Lykke til videre - men det er selvsagt du som avgjør hvor lenge du holder på (det er du som vet om det er verdt å treve for hvis du syns det er strev...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...