Gå til innhold

2. trimester føles så langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som en evighet siden jeg flyttet inn hit, men fortsatt er det lenge igjen til terminen i april.

Første trimester går fort, for de første fire ukene vet man som regel ikke at man er gravid, så det føles som 8 uker...

Kan ikke huske at det føltes sånn sist.

Er det flere som føler det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Har også termin i April, og føler at jeg har vært her en evighet nå:o(

Skrevet

Jaa! Har termin 1. mai - en liten evighet til, og jeg er bare så klar for å bli ferdig med dette og ikke være kvalm og dårlig lengre! 2. tri burde døpes om fra "den milde midten" til "den laaange midten".. ;)

Skrevet

Føler tiden fyker jeg:) Blir nok verre til våren...da står tiden lixom litt stille... Nå er det så mye å se frem til...jul, mye å gjøre på jobben, dagene blir stort sett for korte, og ukene fyker av gårde!

Jeg har termin 28. april...:)

Skrevet

Ja fy søren. Syns jeg har vært her siden jeg ble gravid... Nå er jeg 27 + 2, så jeg flytter over til 3 tri om noen dager..

Skal bli deilig å være ferdig her ja!!

Skrevet

Da har vi termin på samme dag:o)

Skrevet

Hehehe... Må le litt ;)

Dere har termin TO måneder før meg... så det vil si at dere er OVER 8 uker lenger enn meg..... Så dere har jo ikke all verden igjen her inne på tri 2... Værre med meg som bare er 14+2 =)

Skrevet

jaaaaa,jeg syns dette tar for evig!!!!!!!!!!!!!!!!!! er så lei av å vente nå...på å komme meg videre altså...er 24+6

Skrevet

Det føles sikkert som om tiden går ekstra sakte fordi jeg har vært sykemeldt siden uke 13, og er nå 23.

Jobber 2-3 dager i uka nå (25%), så føler at jeg bare går hjemme og venter mesteparten av tiden.

Skrevet

Men det er jo den her tiden som er den beste! Syns tiden går fort jeg - snart sitter vi der med nurket i armene og syns de 9 mnd gikk kjempefort!

Kos deg i stedet :)

Skrevet

Jeg prøver å kose meg så godt jeg kan, men det er så slitsomt denne gangen. Skikkelig vondt i bekkenet, og konstant sliten og uvel...

Deilig å kjenne liv i magen, da. Det kommer jeg helt sikkert til å savne.

Skrevet

ja, det er ikke greit det da.. får prøve så godt du kan! HAr du noen barn fra før?

Jeg får liksom ofte høre det at, "ja, du får nyte tida, om du syns det er slitsomt nå...." HAr ingen fra før, så nå kan jeg jo bare tenke på meg selv hele tida.

Skrevet

Det var skikkelig deilig å bli flytta over til 2. trimester husker jeg, men så gikk tida plutselig så sakte! ca uke 19 var jeg på UL og ble flytta frem 2 uker og 2 dager - da var jeg plutselig 21+1! På den tiden begynte magen å titte frem, og plutselig gikk tiden mye fortere:)

Etter jeg runda 100 dager har det gått enda fortere! Nå har jeg 91 dager igjen, og bare 5 dager her på 2. trimester:)

Termin 9 mars, 3 mnd i mårra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...