Gå til innhold

å,et tips til dere kvalme


~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

den tiden jeg gikk rundt og var kvalm,så fant jeg ut at ingefærøl hjelper faktisk godt mot kvalmen.gikk på butikken og så ingfærøl flaska i kjøleskapet og kjente at jeg fikk sååå lyst på det,og jammen meg hjalp det mot kvalmen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker ingefærøl, så takk for en god idè. Skal kjøpe meg en flaske med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingefærøl har jeg aldri smakt! Har alltid tenkt at det smaker ekkelt.... Men jeg har funnet ut at iiiiskaldt vann med et par sitrondråper i hjelper mot kvalmen min! Har aldri smakt det heller før, men fikk plutselig så lyst på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere riktig lammende kvalme å ingenting hjelper.kan dere få Postafen tab.25mg på apoteket.det hjelper virkelig å er IKKe skadelig for fosteret...jeg fikk det av min lege....å det har hjulpe meg så utrolig....

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I felleskatalogen står det om POSTAFEN: OBS OBS!

 

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid. Overgang i morsmelk: Utskilles i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...