frøkena Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hei. Er det noen som vet om en test viser positivt før mensturasjonen uteblir???? Tror/håper nemlig at jeg er gravid. Skal ha mensturasjon på tirsdag, men måtte bare ta en test i går. Den var negativ..... Noen som vet? Takker for svar.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 nei. hvis du skal ha mensen på tirsda er det ALFOR tidlig å teste nå. du kan teste på mandag.
☆Lille my* Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Billigtestene KAN slå ut positive 1 uke over el har jeg hørt! Men er ikke så vanlig. Lykke til
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 ja. men det kan være kjemisk graviditet (man er ikke gravid). og det er helt uvanlig. vent til mandag tilrdag du! lykke til !!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 "Kjemisk gravid" er når egget bare sneier borti slimhinna uten å feste seg skikkelig - men nok til at hcg-produksjonen settes igang. sier ikke at det er dety du har asså! det er også mulig at du er gravid, ,em du får ikke vite det før mand/tirdag
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Eg teste positivt to dagar før sist gong, men det er og mange som ikkje får positiv test før inntil ei veke etter IKM. På Clearblue-pakken står det: "I kliniske tester med prøver fra tidlig svangerskap kunne Clearblue gi et "gravid" resultat hos 74% av kvinnene (altså 74% av dei som var gravide) 3 dager før forventet menstruasjon, hos 84% av kvinnene 2 dager før forventet menstruasjon og hos 87% av kvinnene 1 dag før forventet menstruasjon" Altså er det 13% av dei som er gravide som får negativ test dagen før IKM.
frøkena Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 TUUUUUUUSEN TAKK FOR GODE SVAR. GLEDER MEG!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå