Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hvor mye skal jeg la gullet få smake på og hvor lenge bør jeg gi samme menge før jeg øker?
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Vi bare begynte med å gi henne lettmelk vi da, en liten kopp første dagen og hun reagerte ikke. Så da fikk hun melk som drikke til vanlig etter det
Ranveig R Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Vi begynte med å ta littegrann lettmelk i eit glas og la han smake til eitt måltid pr. dag då han var rett over året. Han har ikkje reagert på det, men likar det heller ikkje. Så no, etter 2 1/2 mnd drikk han kanskje ein slurk for dagen. Viss det går fint med nokre slurkar dagleg i ei vekes tid eller to, vil eg tru det går fint å la ungen drikke melk til måltidene.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Men hvordan vite om hun reagerer? Løs avføring? Magevondt? Utilpass? Utslett? Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Ingen som kan svare på hva jeg skal være obs på hvis hun ikke tåler det? Hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Det er vel veldig individuelt hvordan barn reagerer. Men synes du nevner noen gode ting selv: magevondt, gråt, utslett, diare etc etc... Her i gården ga vi en flaske med H-melk (vi må bruke h-melk pga at frøkna er veldig tynn og trenger fett) en morgen, fikk ingen reaksjon og jenta var som før, så da bare fortsatte jeg å gi vanlig melk. Hadde da tidligere brukt litt lettmelk i sauser etc i maten hennes. Så vi gikk rett fra mme til vanlig melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå