Gå til innhold

Hjelp meg noen!!!! TRENGER MANGE SVAR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uke 30 og har SKIKKELIG mensen smerter... det gjør så vondt!! kommer noe tak innimellom så jeg må reise meg opp og puste.. var på kontroll for ikke så lenge siden og da var alt bare bra.. vet ikke om hodet har festet seg.. begynner bli skikkelig sliten for disse sterke murringene går ikke over.. hadde det igår kveld også..

gruer meg om jeg må opp til sykehuset fordi jeg har vært der så mange ganger før med blødninger og spørsmål om slimpropp og de har aldri klart og finne ut av noe, er redd de er lei meg og syns jeg er masete, og drar jeg opp dit og det ikke er noe så blir jeg drit flau.. tenk om de tror jeg er verdens værste hypokonder!!!

hva skal jeg gjøre og hva kan det være for noe det strømmer skikkelig ned i lårene!!!

(vil være anonym fordi jeg er flau om det ikke er noe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener, men hvis du er i tvil selv, så er det vel best å ta en telefon? prøv å slapp av litt, ta et varmt bad kanskje, se om det roer seg..?

Skrevet

Ring til føden. Det mener jeg absolutt du må gjøre. Det er mange av oss som har hatt sykehuset på speed-dial, så de er nok vant til det.

Masse lykke til!!

Skrevet

drit i hva sykehuset måtte mene, det er din unge og de skal hjelpe deg uansett! ingen spørsmål og henvendelser er teite, det er lov å være urolig, bare du vet hva som er normalt og hva som ikke er det. hadde ringt ned og bedt om å få komme med en gang. det kan jo være for tidlige rier og da er det virktig at de får stoppet de.

hold oss oppdatert:)

masse lykke til:)

Skrevet

Hvis ikke du har gjort det allerede, synes jeg du skal ringe føden og spørre med en gang. Hvis de synes det høres skummelt ut, ber de deg komme og er glade for at du ringte så de kan få sjekka det ut. Hvis det ikke er noe farlig, kan de kanskje gi deg noen råd til hvordan du kan få det bedre, og de kan kanskje berolige deg med å forklare hva som skjer.

Uansett vet de at det er bedre med et spørsmål for mye enn ett for lite, og vi gravide blir jo oppfordra til å ha lav terskel for å spørre.

Kan du ikke ringe med en gang, og så fortelle oss hvordan det går?

Skrevet

Ring dem! Drit i hva de sier eller hva du føler. Det er babyen du skal tenke på. Ikke sikkert du treffer samme folka som sist en gang. Ta deg en tur dit om de sier du skal komme inn.

Skrevet

jeg har ringt nå, så nå kjører vi....

Skrevet

Bra at du ringte! Hvordan gikk det der borte da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...