Fredslilja Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hvar bruker dere å fryse ned middagsmat og fruktpure til babyen i? Trenger noen gode og lettvindte tips. Egentlig vil jeg bruke noe plastbeger men de må ikke være så store. Noen tips. Har hittil bruk babymiddagsglass som jeg har samlet en stund, men det er ikke nok når jeg skal lage store porsjoner av middag og fruktpure som jeg skal fryse ned
AnonymeAnine Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjøpte mange isterningbrett på Ikea og bruker dem til fruktpurè og grønnsaker, altså et brett til brokkoli og et brett til gulrøtter osv. Blander jeg hele middager, bruker jeg middagsglass.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal bruke de fra Avent, ca 130 ml. fås på apotek.
Babykilo Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Små fryseposer som jeg tar noen skjeer pure i og knyter dem. Har ikke mikro, så sånn er de greie å varme i vannbad.
mams1979+2små Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjøpte noen fine plast bokser på biltema.. De var i hvertfall i to ulike størrelser!
Antonita Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 De har mange billige på barnevognhuset Rudo, og de fleste babybutikkene. Kjøpte et sett med ti stykker og de er billige, passe små, fine til å fryse ned og varme i micro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå