Gå til innhold

Smerter i magen


Legekjærringa

Anbefalte innlegg

Er det noen som opplever som meg å ha menslignende smerter i magen fra mensen skulle ha startet. Har var i 2 uker nå. Det er for tidlig å ta ultralyd; er ca. 5,5 uke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er helt normalt, livmoren som vokser, jeg har hatt det hele tiden... litt mindre nå, er 8+0 nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt at du har menslignende smerter fra ca. tidspunket når mensen egentlig skulle begynt. Jeg hadde det fra uke 4-5 og jeg har det fremdeles. Men ikke så ofte lenger... Er nå ferdig med uke 12.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"godt" og høre det er flere som har slike smerter.........for det har jeg å!

Noen ganger er de skikkelig smertefulle,men går fort over!!!

Jeg er midt i min 7.uke nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også. godt rundt å trodd det var noe galt. da jeg mista sist gang jeg var gravid, Men heldig hvis kom jeg over dette innlegget. Kan ta det med ro når jeg vet at andre har det også. Er foresten bare 6 uker på vei. Jeg håper inndelig at allt går bra denne gangen. Jeg skulle hvist få bra oppføling denne gangen.. skal te legen i 14.12. Fikk vite om mandag at jeg var Gravid. Så jeg kommer nok til å lese mye her inne og skrive..

 

Hilsen Meg Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh.... Så godt å høre at det er normalt! Har hatt mensensmerter i en uke nå og har vert livredd for at det er noe galt... Men det går jo fort over da! Er 5+2 idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

 

Har skikkelige kramper av og til, nesten sterkere enn ved mens, men det går fortere over. Men leste under uke 5 her på bim at det var helt normalt, go da roa jeg meg litt, og etter det har det ikke vært like ille. Tror at hvor vondt det føles var litt avhengig av at jeg ikke visste hva det var. Nå som jeg vet alt er normalt, er det bare bra å ha litt vondt, sidne det betyr at det faktisk skjer noe nedi der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...