Mamma til to tette Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 når begynner man å kjenne spark når man står/går? Så langt kjenner jeg kun spark når jeg ligger og kjenner da bra fraspark + ser magen boppe opp og ned. Når jeg sitter kjenner jeg avogtil iling men ikke skikkelig spark. Når er dette vanlig? Jeg er i uke 24 + 2 nå...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har kjent det i lang tid - er nå i uke 23.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 jeg er i uke 21 og kjenner spark når jeg står. Trur det kan variere fra person til person...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg er i uke 27, sparker ikke når jeg står..
Mamma til to tette Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Merkelig hvor opptatt man blir av å være "gjennomsnittelig normal" når man går gravid, ikke så viktig for meg ellers ,-) bør vel ikke bekymre meg når jeg faktisk kjenner liv flere ganger for dagen, har over gjennomsnitt symfyse-mål og ellers bare har hatt bra kontroller. Skal til jordmor mandag så får høre med henne da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå