Gjest Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 (Ulvepus, SiV, vet ikke....du født din luring!!) stine, ringerike sykehus, jente:) tobarnsmamma i desember, Gjøvik sykehus, gutt nylino, Ahus - gutt Snyteskaft, Ullevål, vet ikke Gravidnr.2, siv, Jente Snøbaby, Haukeland, gutt otro tesoro. Ullevåll - gutt cammie83Høygravid. Harstad Sykehus, usikkert kjønn jeg har både mens og ul termin i dag ...
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 ja..vi har termin i dag...det kom kanskje ikke så klart fram..hehe..
*Lucia* Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Har du no tegn da tette??? Jeg har menstermin i dag......
nylino Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 GRATTIS til deg/dere oxo:) men her skjer det svært lite... så regner med og vente mange dagene enda! men vi har ihvertfall nurkene våre i armene iløpet av 14 dager da:) om det var noe til trøst:) hehe
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Håper det skjer noe snart for dere alle! Overtid er ikke noe særlig, så det unner jeg ingene av dere.
januar mamma 2011 Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Ja grattis til alle oss med termin i dag. Jeg har ultermin i dag men menstermin den 11. Trur nok ikke det skjer noe før da. Så vi får bare gå her å vente vi damer. Passe lei men det går seg vel til:-)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 ingen tegn her nei............................................................................. tror jeg skal prøve ta meg et glass vin i kveld..men tror neppe jeg klarer...ligger liksom plantet dypt i meg at det er feil...men det var jo ok for bare et par år siden....
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 ja, jeg har født, min lille luring ) men jeg kan fortelle dere såpass mye at jeg synes deter kjemperart at jeg har termin i dag!! her er Theo 23 dager gammel, og egentlig skulle han bli født i dag (sånn ca..).. skikkelig rart å tenke på!! men uansett: LYKKE TIL, JENTER!! babyenen deres kommer veldig snart, det VET jeg!! stooor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå