PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kom til å tenke på dette da jeg leste at Forbes hadde sletta julenissen fra lista over verdens rikeste,fiktive,mennesker. Fordi så mange barn hadde insistert på at han var ekte. Men la oss nå tenke,hva slags yrke har julenissen? Utenom å være julenisse. Han har jo råd til å gi ut masse gaver til alle barna i hele verden,han må ha rimelig bra med utstyr for å komme seg rundt hele verden på den korte tiden,og han er rimelig tjukk og glad,så han får det sikkert som han vil det meste av tiden Jeg tror julenissen enten er ett sånn mafiaoverhode for leketøysbransjen eller noe innen sjefsstillinger for romfart... Revisorer tjener ikke nok tror jeg
firebarns mor Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 han har sikkert penger fra staten . sånn som bønene også kjører han buss resten av året.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Fra hvilken stat? Han er jo ikke norsk.... Han er nordpolsk... (Eller finsk...)
Adrians_mamma Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har alltid tenkt at han var en magisk snekker jeg da... som lagde alle gavene selv. men mafiaboss i leketøysbransjen kan jo også være aktuelt! hihihi.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Hehe,hadde han vært magisk snekker så hadde han sikkert jobba veldig lange og harde dager,og da tror jeg ikke han hadde vært så glad og tjukk
firebarns mor Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 hehe. dattra mi på 12 sier han jobber på stabburet . i allefall den som kommer til oss.jaja da har de skjønt at det er bestefar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå