Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Noen som har noen fine forslag? Ikke per, kjell osv....
Mille-k Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Johannes er jo så pent alene! Og vanskelig når førstenavnet er så langt.. men her er mine forslag: Johannes Nikolai Johannes Andrè Johannes Mikal... lettere med ett annet navn foran Johannes..
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Min Johannes heter Johannes Theodor
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Ikke lett....hm: Johannes Norander Johannes Benjamin Johannes Elias Johannes Oliver Johannes Sebastian Johannes Kristoffer Johannes Fabian Johannes Cornelius Er nok lettere å finne noe som passer fint foran Johannes. Begge mine unger bruker sitt andre navn til daglig istedenfor det første.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Takk for alle forslag, var mange fine Hvilken forslag har dere foran Johannes? Er helt i villrede jeg!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Theo Johannes Eirik Johannes Thor Johannes Marcus Johannes Audun Johannes Stian Johannes Elling Johannes Henrik Johannes Leo Johannes Peter Johannes Simen/Simon Johannes Felix Johannes Lukas Johannes Tage Johannes Tord Johannes Odin Johannes Brage Johannes Balder Johannes Runar Johannes Kasper Johannes Lars/Lasse Johannes Emre Johannes Ulrik Johannes Fabian Johannes Ivan Johannes Idar Johannes
Marolla Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Må du ha dobbeltnavn da? Johannes er jo et langt og sterkt navn som står godt alene...
prysseluskan Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Johannes Olai Johannes Mathias Johannes Severin Johannes Nikolai Ole Johannes Odin Johannes Ulrik Johannes Trym Johannes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå