Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har noen fine forslag? Ikke per, kjell osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Johannes er jo så pent alene! Og vanskelig når førstenavnet er så langt.. men her er mine forslag: Johannes Nikolai Johannes Andrè Johannes Mikal... lettere med ett annet navn foran Johannes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 Min Johannes heter Johannes Theodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke lett....hm: Johannes Norander Johannes Benjamin Johannes Elias Johannes Oliver Johannes Sebastian Johannes Kristoffer Johannes Fabian Johannes Cornelius Er nok lettere å finne noe som passer fint foran Johannes. Begge mine unger bruker sitt andre navn til daglig istedenfor det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk for alle forslag, var mange fine Hvilken forslag har dere foran Johannes? Er helt i villrede jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #6 Del Skrevet 8. desember 2006 Theo Johannes Eirik Johannes Thor Johannes Marcus Johannes Audun Johannes Stian Johannes Elling Johannes Henrik Johannes Leo Johannes Peter Johannes Simen/Simon Johannes Felix Johannes Lukas Johannes Tage Johannes Tord Johannes Odin Johannes Brage Johannes Balder Johannes Runar Johannes Kasper Johannes Lars/Lasse Johannes Emre Johannes Ulrik Johannes Fabian Johannes Ivan Johannes Idar Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Del Skrevet 8. desember 2006 Sander Johannes Sindre Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 8. desember 2006 #8 Del Skrevet 8. desember 2006 Må du ha dobbeltnavn da? Johannes er jo et langt og sterkt navn som står godt alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. desember 2006 #9 Del Skrevet 9. desember 2006 Johannes Olai Johannes Mathias Johannes Severin Johannes Nikolai Ole Johannes Odin Johannes Ulrik Johannes Trym Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Konrad Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 9. desember 2006 #11 Del Skrevet 9. desember 2006 Min bestefar het Ole Johannes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå