Gå til innhold

Ang EL-tester.. Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvor lang syklus jeg har.. (slutta på pilla i oktober) Men TR kom på mandag. Noen som kan si meg når jeg bør begynne å EL-teste?? Hvor sikre er disse testene? (har kjøpt fra billigtester) Evt hvilke tester gir best resultat? Nå SKAL jeg bli gravid, så alt må klaffe ;)

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok gått utifra en 35 dagers lang syklus, og invistert i litt ekstra el tester. jeg hadde begynt å teste på dag 14-15. men det er nå bare meg.... (for å kartlegge syklussen din litt)

Skrevet

Har vært inne på billigtester og kjøpt meg flere tester nå ;) For å være på den aller sikreste siden begynner jeg å teste neste lørdag tenker jeg.. Tida går seeeeent!!! Takker for hjelpa :))

Skrevet

Hei! Tror jeg ville ha gått ut i fra en syklus på ca. 28 dager ettersom det er gjennomsnittet og begynt å teste etter el på dag 10..bedre å være på den sikre siden, ikke sant? Hvis du begynner å teste på dag 14 og 15 kan el allerede ha vært - og det er jo kjedelig! Brukte clear blue digital, syntes den var kjempebra, fant el første pp.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...