Gå til innhold

Når bestille time til 1.kontroll? Skiensfolk se hit...


En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Når bør man ringe legen og bestille første kontroll? Er nå 4+5. Er ofte litt ventetid der jeg går til sjekk.

Er det slik at man kan velge i mellom å gå til vanlig legekontor og få alle kontroller og UL'er gratis, eller så kan man gå til privatpraktiserende og betale for det, og samtidig få litt ekstra service og bedre tid?

 

Noen som har vært hos dr. Majak Jolanta i Skien? Går det an å bruke henne til UL og svangerskapskontroller også? Hun er privatpraktiserende, så da koster vel dette?

 

Er det andre leger som er å anbefalle til UL og svk. kontroller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr Majak ( som er etternavnet) er gynekolog spes i kvinnesykdommer og fødselshjelp. Sist svangerskap var jeg hos henne til vanlig UL to ganger. Betalte ingenting da, siden jeg hadde henvisnig fra lege. AHr også vært hos henne for vnlig undersøkelser tidligere. Hun driver med statsstøtte og man kan ikke "kjøpe" timer der utenom henvisnig fra lege, siden hun er spesialist.Dette sjekket jeg for to uker siden da jeg ringte henne for å spørre om tidlig UL denne gangen. Om du skal bruke henne til helt vanlige svangerskapskontroller, må du ha henvisnig og selvfølgelig en grunn for det.

Selv går jeg til fastlege og jordmor annenhver gang, dette gjord ejeg sist også, og var veldig godt fornøyd med det!

 

Lykke til!!!!

 

Og ha en fantastisk lørdag - i solen som endelig har tittet frem her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...