Gå til innhold

Fly med 10 mnd gammel gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har flydd med barnet sitt her?

Vi skal til københavn i jula og skal fly dit,min sønn er da 10 mnd og lurte på om noen har erfaringer med det at de kan få dotter i ørene?

Skrevet

Jeg skal ut å fly med en på 1 mnd nå før jul. Helsesøster anbefalte å gi nesedråper- ikke saltvann men vanlige dråper en halvtime før flyturen starter, og å gi pupp/flaske/sutt når flyet letter og lander. Da skulle en vist være ganske sikker på å slippe dotter i ørene...

Skrevet

Vi har flydd med jenta våres to ganger. Første gang var hun 2mnd. Det gikk veldig bra, selv om hun var forkjøla og mammen var nervøs for hvordan dette skulle gå...:) Vi puttet i tutten slik at hun måtte svelge hele tiden og da hadde hun det bra og unngikk dotter i ørene! Har også sett at en kan bruke to plastikkglass og holde over hvert øre, men spørs om guttongen tilater det;)

Spør også etter en liten pute dere kan låne, så sitter dere godt begge to!

Lykke til og god tur!!

Skrevet

Jeg har flydd med gutten min to ganger hittil, han er nå ni mnd. ene gangen satt jeg klar med vannflaske (bruker ikke tutt) men nå flyet startet sovnet han... =) andre gangen ville han ikke ha flaske, dytta den vekk, men syntes magasinene var morsomme. han reagerte ikke på trykket i det hele tatt, hverken opp eller ned. heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...