Gå til innhold

Mage??noen som vet?

nybaby09

Anbefalte innlegg

I morra er jeg 7+0 etter utregningen her på BiM. Men jeg har fått en liten mage allerede... Førstgangs gravid og jeg er ikke spesiellt tynn, heller litt for mye. Har blitt spurt om når jeg venter på gata av ei venninne av min mor som ikke kjenner meg, dette skal jo være litt hemmelig ennå. Er det mulig å ha hatt en mens samtidig som jeg var gravid, slik at jeg ev er lengre på vei eller er det mulig å få mage allerede i uke 7?? Har første legetime til neste fredag og vet ikke om hun kan regne ut annerledes enn her...

Fortsetter under...

...mulig det ja m mens og det er mulig å måle fosteret å se hvor stort det er, evt ny termin.

Er selv i uke 40 m 5 dager igjen til termin og lyst til at hun skal komme ut nå snart og ikke på julaften.

Prøv å kos deg gjennom hele graviditeten, sett deg ned å tenk på hvor fantastisk det er, - for det går så veldig fort alt sammen, selv om det ikke kjennes slik ut for deg nå.

Lykke ti!

...Takk for svar:) Har jo hørt om slike tilfeller, men i min alder er mens så regelmessig og jeg har og regelmessig EL. Men alt går vel an :) Skjønner at du gjerne vil få henne før jul, slik at du ikke blir liggende på julaften... men uansett så er det jo en fantastisk gave å få på julaften da :) Så du må bare være tålmodig og ta en dag om gangen, ønsker deg lykke til, så koser jeg meg videre på veien mot målet.

God jul....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...