Gå til innhold

oi...jeg er helt i sjokk nå jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min har sovet så utrolit lite denne uken..en dupp på under en time om dagen.. jeg fant ut at jeg skulle prøve å få henen til å sove litt mer i dag..så jeg gikk en liten tur med henne halv elleve...10.42 sovnet hun og hun sover enda.... sovet i 1 time og 30 min.. er helt i sjokk jeg... før sov hun 30 min på formiddagen og 1.5-2 timer på ettermiddagen.tenkte å prøve å få det til i dag..men kan jo hende det ikke er så lett når hun sover så lenge no...

var litt deilig at mammaen kunne få slappe av litt..;)

Skrevet

Så deilig da =)

Jeg brukte 1,5 time på å legge henne i går kveld og det samme gjorde jeg nå i stad. Til slutt ble hun ammet i søvn... hmmm...- og jeg som trodde hun hadde fått en rutine på dagsovingen...

Skrevet

jeg stresser aldri med dagsovingen...hun våknet no..etter ca to timer..ligger å slapper av litt nå... jeg ammer henne i søvn hver kveld..da sovner hun på et par min..iallefall hvis vi går i sengen litt før kvart på åtte..hun sovner alltid da..hehe.

Skrevet

Så deilig da:-)

Det er vel ofte sånn at søvn avler søvn. Datteren min sover myyye, dag og natt. Men går hun glipp av en lur fordi vi skal noe, er det mye vanskeligere å legge henne om kvelden. Skal se du får henne til å sove seinere idag og:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...