noegodtivente Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hei flere der ute som kjeder seg? Jeg har bare vært ute i permisjon siden onsdag og kjeder meg allerede. Noen gode ideer om hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå? har termin i 27.des
jeg er lykkelig Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 hei hei!!!!!! ja,jeg oxo kjeder meg så jeg blir små rar snart, har gått hjemme siden april, begynner å bli ett par dager siden kan du si! Klem
Ella&jeg Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 jeg og! men jeg er student, så jeg kunne jo alltids lese litt.. har en oppgave som skal inn den 14/1, har termin 1/1 - burde kanskje begynt å tenke litt på den?? orker ikke.. men det jeg skal gjøre da - som kanskje kan være et tips, er å lage julegave til sambo.. jeg har et flott bilde av oss som jeg har manipulert litt - og nå har jeg kjøpt stort lerret og maling, så jeg tenkte jeg skulle male dette for han.. og tro meg, jeg er ingen kunstner, men skal bruke teknikken man lærer på barneskolen med å dele bildet opp i ruter, og tegne disse rutene proporsjonelt over på det større lerretet - så blir det en rute av gangen.. hm.. dette kommer nok til å gå KJEMPE bra, eller hva tror du? du kan forresten se bildet her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå