Kosemaisen :-) Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Lillegutt ble 1 år på onsdag,og har alltid vært veldig vanskelig på nettene. Han har fått pupp opptil 5 ganger pr natt. Ikke har han villet ha mme før nå siste måneden,og jeg har ikke klart å pumpe meg,så jeg har følt meg skikkelig bundet. Har hatt planer om avvenning to ganger,men begge gangene har han hylskreket hele natten.Dagen etter første gangen fant vi ut han hadde vann i mellomøret og dagen etter andre gangen ble han skikkelig syk m/feber osv.Så vi har måttet kutte hele avvenningen. Natt til i går skulle vi på ann igjen,for jeg er så sliten etter et år med nattamming at nå MÅ det være nok.Første natten gikk kjempefint,han våknet og sutret,men pappaen koste og gav vann og dentinox. Han trengte litt lenger på å legge seg til ro,men det ble ikke noe hylskriking eller tull med at han reiste seg opp o.l. Selvfølgelig ble han SYK igjen dagen etter med masse snue og litt småhes i stemmen. Tenner har han også på gang og er skikkelig survete. Så vi vurderte og kutte avvenningen atter en gang,siden han var skikkelig tett,og tydelig var plaget av tenner... Dessuten ble pappen syk også. Men vi tenkte at vi prøver og ser.Grudde oss skikkelig og som forventet fikk vi endel sutring og olling når han våkner kl.23 og var pottetett i nesa:-( Men vet dere hva??? Etterpå sov han til kl.6.30!!!! Våknet uthvilt og kjempe blid og fornøyd! Så fantastisk!Angrer skikkelig på at vi ikke har gjort dette før.... Kunne hatt det så mye bedre da...Vi har hatt mye småaggresjon på nettene og vi har småkranglet endel pga lite søvn og MASSE tull fra lillegutt nattestid! Jeg krysser fingrene for at denne flotte utviklingen fortsetter,og at vi igjen kan få et normalt liv der vi ikke er stuptrette hele dagen og jeg igjen kan få et sosialt liv... Kanskje vi til og med kan få barnevakt en dag:-) Måtte bare dele med dere hvor bra alt har gått,og hvor flink gullet mitt er:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7389862-hvorfor-har-vi-ikke-gjort-dette-f%C3%B8rhurra-hurra-hurra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Oi, skjønner at dette må ha vært slitsomt! Så fint at det har ordnet seg!! Krysser fingrene for at det fortsetter ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7389862-hvorfor-har-vi-ikke-gjort-dette-f%C3%B8rhurra-hurra-hurra/#findComment-7389988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå