Novembergutt<3 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 I dag var jeg på ultralyd på sykehuset, og jeg er bare så utrolig lykkelig akkurat nå. Jeg har jo ikke følt meg gravid i det hele tatt, og egentlig tatt ting knusende med ro. Gjort alt som jeg pleier. Men i dag gikk det opp et lite lys her i gården, og en glede jeg ikke før har kjent kom! Det er faktisk som om en drøm blir oppfyllt. Ikke bare får jeg et sommer barn, født i tvillingenes tegn - men det blir ei lita søt tulle! En bitte liten prinsesse kommer ca 25 mai - 1 uke før 27års dagen min:-) Jordmoren (og vi) så det tydelig – for hun lå og spriket med beina til hver sin kant flere ganger. Ikke tegn til noe utovertiss der!! Jeg er bare 16+2, så jeg får enda en ultralyd om 2 uker, fordi da kan man se hjertet mer tydelig. Tenk at en liten baby på 16 uker sutter på tommelen, og at man ser kjønnet så tydelig! Opplevelsen av å se et lite liv i magen er større enn jeg kan forklare. Får tårer i øynene bare av å tenke på det. For pappa'n gikk det også endelig opp hva det er som skjer. Han er jo stolt som en hane, og er så glad for at vi skal få en datter. Han ønsket seg jo også det:-) Nå gleder jeg meg til å bli mamma asså!! Nå bytter jeg nick til : Prinsesse i magen:-) Mirakel i magen 23.05.07
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Åh så koselig.. Blir så rørt av slike innlegg jeg=) Fortsett å kos dere, og gratulerer så mye med jenta da!
Novembergutt<3 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk for det Vibeke:-)
Mai-mamma! Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hei! Så koselig da! Vi har termin ca likt vi da, jeg har 27 mai. Kunne dere virkelig se det så godt nå, spennende. Jeg skal ha ordinær ul 27 desember, og vi håper vi kan se hva det er da Jeg har termin 1 mnd før min 27 årsdag også Lykke til med den lille jenta deres!
tina 79:) Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Så utrolig koselig! Har hatt (og har fortsatt) noen av de samme tankene, der jeg liksom ikke helt kan forstå at det faktisk er noe der inne. Deilig å høre at det er så gøy med ultralyd. Nå gleder jeg meg enda mer Jeg har også termin 27 mai, og skal på UL 27 desember.
Novembergutt<3 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Da kan dere uten tvil se kjønnet begge 2 over:-) Vi er jo ca like langt, og det kommer jo bare ann på hvordan den lille ligger. Jeg var glad jeg spurte med en gang jeg la meg ned (vi hadde bestemt oss på forhånd at vi ville vite det - hadde planer om å riste på magen hvis fosteret lå feil:-) Dessuten hadde vi masse ledig tid siden jeg må tilbake om 2uker. Man kan nemlig se hjertet bedre når man er lengre på vei enn jeg er. Dermed "lette" vi etter skrittet, og virkelig studerte det flerre ganger fra flere vinkler. *stakkars baby* Jeg kasta innpå et stor sjokolade 30min før jeg gikk inn også, så jeg var sikker på at det skulle være masse liv:-) Lykke til med ultralyden deres!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 åååå, gratulerer! Så gøy. Gleder meg til UL jeg også, men må vente helt til 3.jan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå