Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Går det vekk eller kommer hun å ha hårete ører for alltid? Får da håpe hun slipper det...
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Gutten min hadde også hår på ørene. Svart hår. Det har forsvunnet nå. Husker ikke når det forsvant men plutselig en dag jeg sjekket så var det borte. Det går nok bort : )
så var vi 4 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Martin hadde svart lekkert hår på ørene til han var noen mnd. og leggene... så ut som en voksen mann
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Dattern min ser ut som neandertaler! ) Hår langt ned i pannen, på ørene og litt på ryggen!!Hehe...Regner med at det forsvinner etterhvert, hun er 3 måneder!
Sigbeth Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 min er 4 mnd og har fortsatt hår på ørene. Men mindre og mindre etterhvert...
mamma_74 Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Haha! Datteren min er 6 mnd og har hår på ørene:-) Og ikke noe på hodet:-) Jeg er helt rolig, det er klart det kommer til å dette av på ørene og vokse ut på hodet:-) Det er helt vanlig.
mai mammaen til to Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 hehe..så vittig...har aldri sett det før jeg... hår på ørene.. var babyen fortidlig født? vet at babyene har hår på kroppen når de er i magen..og at fortidlig fødte ofte har hår over hele kroppen....
Sigbeth Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 min var ikke for tidlig født. hadde hår på ører og nedi pannen. er helt vanlig. men hadde ikke hørt om det før jeg heller
hemmeligvemmelig Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Haha, bra det ikke bare er min baby som har pels...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 hehe, min er også 6 uker og har masse i panna og på ørene enda...
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Datteren min er 9 uker, men født 7 uker for tidlig. Hun har også deilig pels på ørene. Helt nydelig! Hehehe, tror det er der for at jeg skal kose og klappe på det :-)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Min 10 uker gamle sønn har fortsatt på både ører og skuldre:) Ei jeg kjenner mente at det kunne bli der i alt fra noen måneder til et par år(?) så jeg stresser ikke med det hvertfall. Foreløbig er det jo bare søtt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå