Gå til innhold

Vært på ultralyd i dag, 16+2:-)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på ultralyd på sykehuset, og jeg er bare så utrolig lykkelig akkurat nå. Jeg har jo ikke følt meg gravid i det hele tatt, og egentlig tatt ting knusende med ro. Gjort alt som jeg pleier. Men i dag gikk det opp et lite lys her i gården, og en glede jeg ikke før har kjent kom!

Det er faktisk som om en drøm blir oppfyllt. Ikke bare får jeg et sommer barn, født i tvillingenes tegn - men det blir ei lita søt tulle! En bitte liten prinsesse kommer ca 25 mai - 1 uke før 27års dagen min:-) Jordmoren (og vi) så det tydelig – for hun lå og spriket med beina til hver sin kant flere ganger. Ikke tegn til noe utovertiss der!!

Jeg er bare 16+2, så jeg får enda en ultralyd om 2 uker, fordi da kan man se hjertet mer tydelig. Tenk at en liten baby på 16 uker sutter på tommelen, og at man ser kjønnet så tydelig!

Opplevelsen av å se et lite liv i magen er større enn jeg kan forklare. Får tårer i øynene bare av å tenke på det. For pappa'n gikk det også endelig opp hva det er som skjer. Han er jo stolt som en hane, og er så glad for at vi skal få en datter. Han ønsket seg jo også det:-)

Nå gleder jeg meg til å bli mamma asså!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7389518-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd-i-dag-162/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Kjempemorsomt å være på ultralyd, det er først da det går opp for en at det er noe som vokser i magen, selv om man ikke kan se det på utsiden. Jeg også blir fort rørt, og gråter stadig vekk av glede når jeg tenker på hvor fantastisk livet er.

Du får nyte tiden fremover!

Det er rart. Nå har jeg bare lyst til å springe ut og handle masse rosa kjoler!!

Sitronelle - hvor langt var du på vei når du så tulla di? Altså når jeg så det istad skjønner jeg ikke hvordan de kan gjette feil. Jeg syntes det avr så veldig tydelig..

Har skiftet nick som du ser:-) Passet bedre nå!

Hei Hei,

Jeg var da 17+6 uker da jeg var på ultralyd...Selv så vi ikke at jordmor tittet etter kjønnet. Hadde egentlig ikke tenkt å vite det, men så ble jeg så nysgjerrig da jeg så det lille vidunderet....Da jeg spurte henne etterpå om hun hadde sett kjønnet, sa hun at det hadde hun. Da fortalte hun at det ble ei lita jente. Helt utrolig rart....Har nesten ikke forstått at jeg er gravid, og nå skal jeg fordøye at det er ei lita tulle inne i magen min også.... :) :) :) Vi skal på en ultralyd til i uke 32, da får vi jo dobbeltsjekket om det er det. Men som regel er de veldig sikre og kan faget sitt så regner med at det er riktig :)

Er nok ikke så lenge til noe søtt, lite og rosa ligger i handlekurven nei....

gratulerer :)

var på min aller første ultralydundersøkelse for 3 dager siden. venter en liten prins :) har termin 5.mai, og gleder meg som en gal! blir snart 20 år, så jeg er jo litt ung, men har en go'følelse :) dette kommer til å bli det helt fantastisk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...