Gå til innhold

hei og hopp:) her kommer vi:)


*3barns mamma*

Anbefalte innlegg

vår første dag etter positiv test.

dere som har tatt clear blue.. er den linja som ligger ( - ) sånn.. er den prikkete?? det er en strek men den er laget av mange små prikker.

og den som ligger nedover altså ( ! ) sånn var tynn men sterk så ligger det svak tykk strek i bakgrunnen liksom. noen som fattet dette? hmm..det er sikker fordi jeg testet før ikm. har ikm en gang mellom idag og mandag og testet i går. at det ikke er så mye hcg enda. hm.. ikke vet jeg. men har nå fått to positive så jeg reiner med at det er ganske sikkert. tror sikkert mer på det neste uke når jeg ser mensen ikke kommer.. virker litt ufattelig etter et halvt års prøving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt da:) takk for svar. sist jeg var gravid så var krysset veldig klart og sterkt for jeg var en del lengre på vei når jeg fant det ut. men...da er det jo bare og smørre seg med tolmodighet og vente og håpe på at alt går bra med den litle spiren:) en ting til... første dag i siste mens var 6nov men, syklusen har variert fra 32 til 35dager. vet at eggløsning var ca 25-26nov. reiner jeg da ut i fra eggløsning at jeg er 4uker eller fra mens som vil bli 5uker ? tror jeg reiner det minste jeg til jeg har vert hos legen. er ikke kjekt å tro en er lengre på vei en en er.. lykke til du også zzzzz-frøken. takk for svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du skal nok regne fra eggløsning siden du ved en 5 ukers syklus vil ha tre uker mellom mens og el og 2 uker mellom el og ikm (cirka).

 

Ad CB; jeg testet ikk med CB før jeg var et par uker på vei (fikk bare tak i QR ved ikm) men strekene var altså akkurat sånn som du beskrev. Kan jo være at det er noe med produksjonen av testene for tiden som gjør at det blir stiplede og litt rare streker.

 

Lykke til med spennende og gledelig dager simobruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen etter!

Har bare såvidt stikki snuta inn her jeg også!

 

4+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...