Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er mamma til ei jente på 2,5 år å vi har det kjempe fint å hun liker min nye sammboer veldig godt.Hun har ikke kontakt med faren sin, så min samboer er som en "pappa" for henne. Men nå har jeg blitt gravid igjen med min samboer. Er 4 uker på vei ca, går på skole å skal bli hjelpepleier.Har igjen 1,5 år. Min samboer har fast jobb. Men vi har bare vert sammen 2 måneder å er usikre på om vi skal beholde barnet. Hva ville dere gjort? Jeg føler jeg er klar for det men, vi er litt usikre siden vi har ikke vert sammen så utrolig lenge. Håper på svar =)
Alle gode ting er 3! Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hei, Skjønner godt du er fortvila. Har ei vennine som var i nesten lik situasjon og hun bestemte seg for å ikke beholde barnet. Nå 1 år etter er det slutt mellom dem og hun er glad for det nå. Må og nevne at hun hadde en gutt fra før. Jeg har også noen andre venniner som også ble relativt fort gravide i et tidlig samboerforhold og det har gått fint for dem, men de hadde faste jobber. Vet ikke jeg men det blir kanskje litt lettere hvis enn venter litt til etter du er ferdig med skolen. Høres sikkert fælt ut, men jeg tror jeg hadde gjort det. Håper det hjalp litt.
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Kjenn på magefølelsen, prøv å ikkje la fornuften spele så veldig sterkt inn. Viss du føler deg sikker på at du og sambuaren din kjem til å fortsette å holde saman og viss dåke har lyst på eit barn (til), så ville eg beholdt. Det er alt for mange tilfeller der folk tar abort og angrar resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå