2julibarn Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Mitt barn hadde melkeallergi og fikk da melkefri margarin og lmelkefri leverpostei, skinke, eplemos eller annet pålegg som ikke kommer fra kua. Ga heller ikke pålegg m nøtter (sjokoldepålegg) eller m fisk da jeg var redd for allergi mot dette også. Regner med at friske barn også kan spise ost eller andre pålegg fra kua???
2julibarn Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Glemte å si at det kan være kjekt m pålegg som sitter fast på brødskiva... Men andre pålegg går også fint
KaMa Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Han får det som kan smøres på skiva. Smøroster, leverpostei, kaviar osv. Er ikke så glad i søtt, så syltetøy og slikt går ut. Jeg ammer fremdeles. Det blir anbefalt å introdusere mat mens man ammer. Eneste vi er forsiktig med er rene melkeprodukter, men er vel litt avslappet der også etter hvert, siden det går helt fint med ostene..
R1972 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Leverpostei, bruneost og prim helst med jern (litago), kokt skinke, servelat, hamburgerrygg, hvite oster og smøreoster, kaviar, sardiner eller makrell i tomat, rørte bær og fruktmos. De salte påleggene smøres i tynt lag på skiva. Vi pleier å legge skiva dobbelt slik at det ikke blir så mye kliss på de små fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå