på tide å prøve? Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 når kan man begynne med snokk om natten??? gutten min vil helst ha puppen i munnen hele natten. han spiser gjerne i en halvtime så nekter han å slippe taket. han sutter med dårlig tak til jeg lurer den ut og da våkner han. om dagen er det ikke noe problem. han er bare 10 dager gammel.
så var vi 4 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Når amminga er "i orden" kan babyen begynne med sutt for ikke å forvirre babyen.
Sivalur Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så sant ammingen er vel etablert (og det høres det jo ut for) så ville jeg prøvd med smokk nå ja. De gir jo nyfødte smokk på sykehuset av og til. Husker ikke helt når vi begynte med smokk men måtte prøve et par forskjellige før vi endte på Nuk smokk. Begynte med det da jeg endelig innså at han brukte meg som smokk, ble mye lettere på kveldene etter det.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Jeg begynte med smokk 2 dager etter at melka var kommen jeg :-) Ble ikke forviret, men i dag så vil han nesten ikke ta smokken :-/
lærer Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Begynte med smokk da hun var 10 dager, og det var ingen problem. Vil anbefale nuk sine:)
Frk. Hattifnatt Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Lillesnupp var 6 dager, og vi hadde akkurat kommet fra sykhuset... Vi bruker avent sine silikonsmukker.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Heisann! Gutten min fikk smokk når han var 2 dager gammel. han hadde et enormt sugebehov, også var det det eneste som roet han ned når han måtte ligge et døgn i lysbehandling for gulsot. Han hadde en god sugeteknikk fra han kom ut, så jeg fikk anbefalt det av de på sykehuset faktisk. Med datteren min, ventet jeg i 6 uker før hun fikk, det var liksom det rådet jeg fikk på helsestasjonen den gang, men hun var en rolig unge og brukte ikke meg som smokk. Jeg syns du bør prøve deg fram litt jeg! Lykke til!
på tide å prøve? Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 takk for svar! nå har jeg en smokk i bakhånd til natta, så får vi se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå