babygullz <3 vilde Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 testen var negativ... hurra...NOT! er fan så lej mg å skuffa ...ååhr jaja...
sirkeline77 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Kjenner igjen den følelsen så altfor godt, føler med deg! Ser at du også har prøvd en stund... Selv er jeg inne i min 9pp, man blir maktesløs, føler seg totalt mislykket og får bare lyst til å gi opp. Det aller verste med denne skuffelsen er at man blir helt besatt av hva man bør gjøre i neste pp. Jeg føler meg så vanvittig ensporet i tankegangen..... Men jeg tror vi gjør oss selv en bjørnetjeneste ved å tenke positivt- i allefall prøve Lykke til videre!
Miraculix Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Uff, det er alltid like kjedelig med en neg test.... Men du må ikke gi opp! Er ikke du akkurat på ikm`n din?? Kanskje det slår ut senere. Ingen tr, fremdeles håp!!!!!
babygullz <3 vilde Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 hadde ikm 5 des...=/ ingen tegn t tr enda nej...tappen er fortsatt høyt oppe og lukket også.. meeen... jeg har omtrent gitt opp håpet nå... sambo smilte fra øre til øre når han ga mg testen..å så bare blir dn negativ.så kommer jg ut av badet og bare skuffer.... blæææ jeg skal slutte å "prøve" å lage barn.... late som jg ikke gjør d:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå