Gå til innhold

Hjelp! Jeg skal bli mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare komme ut av skapet nå. Har smuglest her inne siden sept i år. Vi har vært prøvere siden august, og dette var 4 pp. Håper spiren er kommet for å bli. Grunnet til at jeg kom ut av skapet, er at jeg følte en viss takknemlighetsgjeld - BiM har vært til stor innspirasjon og hjelp. Og så utrolig mange fine jenter som er her inne. Hvis mine erfaringer kan være til hjelp; så var det denne mnd vi ikke tenkte så mye på å bli gravide, vi har vært veldig opptatt med flytting osv - og jammen satt den. Jeg brukte også et råd jeg snappet opp her på BiM; jeg la meg med knærne oppå magen rett etter samleie - og lå sånn i ca 5 min (tilfelle bakovervent livomor?).

Mine symptomer har vært; ømme pupper hele veien (de pleier å slutte å være ømme rett før IKM), veldig sliten/vondt i korsryggen, veldig trøtt og svetta bare jeg gikk på butikken.

Ønsker alle prøverne lykke til - og igjen takk for god inspirasjon! Tror alle her inne gleder flere enn dere tror:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var et superkoselig innlegg! Så søt du er : )

Gratulerer så mye med spiren og ha en fantasisk juletid.

Klemz

Skrevet

he, he Gratulerer så mye med spire - og ny bolig og greier. :)

(Jeg måtte små-le litt for meg selv, for jeg leste nicket ditt først som "Agurknurk"! Og tenkte ja, ja det kan man jo også kalle det, men blir det nurk av agurker? Som vanlig skumleser jeg av og til LITT for fort, og er betrygget av det at dere bruker agurk til det det skal brukes til... Sannsynligvis... hva vet jeg...)

UANSETT; gratulerer! :D

(Jeg vil jo kjempegjerne ha et augustnurk jeg også, med IKM nå til helgen... Bare nevner det... Sånn ifall julenissen er inne her å smugleser... )

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!

Lykke til videre og kos deg!!!

Koselig innlegg...

God helg og god jul..hehe!!

Klem til deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...