Gå til innhold

Det var det jeg hadde tid til i dag............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå logger jeg meg av igjen... for nå skal jeg skure hele huset..... 2 dager på rad har jeg nå tråkket rundt på kjøpesenter, i dag skal jeg skure.... Og jeg skal holde skikkelig tempo og bli svett - leste et sted som jeg ikke husker hvor var- at høy puls på gravide kan være med på å sette igang rie aktivitet!!!

Og skjer det ingenting så er ihvertfall heimen juleren:))))

En maaaaaaaaaaager trøst!!!

Så ha en knallfin dag damer - håper de som fortjener å føde gjør det, og jeg vil IKKE lese om noen køsnikere når jeg logger meg på nydusjet i kveld etter en hard husmor økt *flir*

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Si fra om det funker da, på riene mener jeg. Da skal jeg ta en sjau i morgen!

Skrevet

Lykke til med vask, håper det skjer noe! Jeg sitter her med en gullende ren leilighet etter skrubbing og vasking i går... Legger meg i senga til babyen kommer, jeg.

Skrevet

Vask på nytt!!! Mitt hus er nemlig også striglet... men det driiiiter jeg i... Her skal det vaskes!!!!!

Skrevet

hehe...det er godt du har trua! Jeg både vasket, gitt lang tur med bikkja og hade sex i går og det skjer jo ikke noe. Kan jo kanskje vaske taket og listene eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...