Gå til innhold

Er det noen her som gir mme på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke om natten, men om kvelden. Trenger ikke da noe drikke om natten . Husk malt i mme!

Skrevet

Jenta mi har behov for et måltid i 3-4 tiden om natten. Hun sovner greit etter det:)

Skrevet

Han fikk det inntil nylig... Da hadde jeg satt alt klart på kvelden. Varmet vannet 1/2 min i mikroen, og tok pulveret i etterpå.

Poden slutta av seg selv å spise om natta, for han sovna som regel igjen mens jeg gjorde klar maten...

Skrevet

Vesla mi våknet i fem-seks tiden om morgenen og vil ha en flaske mme før hun sover et par timer til. Jeg pleier å bruke ferdigblandet nan, heller rett i flaska, varmer et minutt og server:-) Er så i tåka om natten, så jeg klarer ikke styre med pulver og greier. Blir dyrt i lengden, men alt for nattesøvnen!

Skrevet

Jeg gir gutten mitt ett måltid om natten. Om kvelden har jeg ca halvparten av vannmengden på flasken og resten på termos. Og så har jeg riktig pulvermengde i avent sin dispenser.Har alt dette på nattbordet,så når han våkner slår jeg termosvannet over på flasken, oppi med pulveret, rister og så er måltidet klart. Kjempe enkelt og greit.

Skrevet

Her gis det erstatning på kvelden 22-23 tida, og en gang på natta mellom 2-3. Dette fordi jeg ikke har melk nok på kvelden. Helsesøster anbefalte det da mme ligger tyngere enn mm, og anskje hun sovner hele natta etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...