Gå til innhold

Nå er det jaggu med begynt å bli litt mer liv her:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært 100% sykemeldt siden begynnelsen av november,så da blir det mye tid til bimming innimellom daglige gjøremål:))

nå heretter er det vel endel av oss januar mammaer som starter permisjon også...

hjelper på med BIM på lange,ensome dager!!

Vi nærmer oss alle termin og begynner å bli skikkelig lei, tenker jeg...hehe...

Jeg er 100% sykemeldt og har vært det siden uke 17 (før det var jeg i permisjon for førstemann og så ferie, så jeg har ikke jobbet overhode i dette svangerskapet). Går ut i permisjon den 28. januar...

Jeg er også 100% sykemeldt, har vært det i 6 uker nå. Har mer og mer "flyttet" inn til Januarklubben, og er mindre på 3.trim.....Her kjenner man jo igjen nickene til folk, og det synes jeg er litt hyggeligere:)

Veldig kos å følge med sine virtuelle venner:)

Annonse

Jeg har vært 100% sykmeldt siden midten av november, går ut i permisjon 21 desember :) Blir mye tid tilå sitte her å kose seg med hyggelig lesing ja :) nyter førjulstiden også.. dette er siste desember vi er bare meg og samboeren, tenker det er mer livete neste desember ja :)

Har vært 100% sykemeldt siden uke 29 pga bekkenløsning og vanskelig å tilrettelegge jobben.

Selve permisjonen min skal starte på fredags ettermiddag så vidt jeg har telt etter... :)

Har ikke rukket å blitt lei enda jeg faktisk. Det er jo så mye som skjer! Har en 2-åring i barnehage, driver juleforberedelser med min mor osv... er kjempeglad jeg har jula som holder meg opptatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...