Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg trenger et råd fra dere der ute..jeg har for lite mat til snuppa her på kvelden, hun vill ha mer pupp men et er tomt liksom.. hadde dere gitt grøt eller erstatning.. hun er 4mnd..

Skrevet

jeg hadde prøvd med erstatning først :) så over til grøt hvis det ikke var noen bedring :)

Skrevet

Er du sikker på at det er tomt? Du har gitt fra begge pupper liksom?

Mine føles også tomme på kvelden, men det er melk i massevis likevel..vet det er mange so har det sånn...

Men ellers spiller det vel ingen rolle om du gir mme eller grøt? men det tar tid å komme opp i en grøtporsjon da...

Skrevet

takk for svar.. nei de sier jo det ikke blir tomt, men hun får masse pupp på kvelden så legger vi henne, så skriker hun helt til jeg tar henne opp å legger henne ve puppen, da suger hun litt å blir kjempe sint for at hun ikke får ut noe.. hmmmmm.. tor vi prøver erstatning i kveld gitt...

Skrevet

Melkeproduksjon skal øke ved behov sier de

Men det blir ØKEDAGER som man må over

Jeg hadde den følelse at det er tomt om kveldene ett par dager

så prøvde jeg og pappa å vugge og bære henne til nye melken

kommer (ca 1 time)

Du vet at etter 1 time bryst fuller opp 50% igjen

etter 2 timer 75 %

etter 3 timer 100%

Så vent en time, mat hun oftere da skal melkeproduksjon øke

Lykke til

Skrevet

takk takk.. kanskje jeg bør prøve det først.. for det er litt kjedelig å starte med erstatning..

Skrevet

Kan det være at hun er overtrøtt? Jenta mi var omtrent lik, men så begynte jeg å legge henne allerede kl. 18, og da har det gått mye bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...