Ajf78 Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Idag gikk jeg inn i uke 13 og begynner å føle meg bedre.Ikke så kvalm og trøtt som før, i tillegg føler jeg at jeg har kommet over den "usikre perioden".Nå kan jeg være litt mer avslappet og virkelig glede meg over å være gravid.Neste alle rundt meg vet det nå og er glade på mine vegne.Veldig deilig å kunne snakke åpent om det og kunne vise det.Har riktignok ikke fått noe særlig mage ennå, veier fortsatt det samme som før jeg ble gravid og bruker de samme klærne.Merker jeg har fått veldig stritt hår og mer uren hud men håper det går over snart det også.På jobben jobber jeg fortsatt vanlige dager men fordi jeg har fleksitid så bestemmer jeg stort sett arbeidsdagen selv og tar noen kortere dager innimellom. Det var alt fra meg:)Håper vi snart kan treffes i Oslo, da de fleste snart er over 12-uker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7389019-13uker-idag-erfaringer-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå