Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hjelper nok å spørre, jeg er sånn når de spør om jeg trenger hjelp, og det gjør jeg jo også; "Neida bare kikker litt jeg", åå er så dum ass...

Men er blitt flinkere:) Men takk for hjelpen ihvertfall, da skal jeg se om jeg finner noe idag:)

Annonse

Sparkjøp selger visst også. Div babybutikker. Kjøp deg noen digre som dekker puppene, funker ikke med små lapper rndt brystvortene for meg iallefall. Det er helt utrolig hvor vond den minste trekk er i brystene i starten. Best å holde de gode og varme. Ikke bare for lekking jeg har ull innlegg.

Der åja, men sparkjøp det har jeg like i nærheten.. nesten ihvertfall. Hørte om ei her om dagen som hadde vært på julebord, hadde vært ute litt og frysi, også fikk ho brystbetennelse. Ser for meg det at jeg er en av de som fort får sånn! Nei vi får passe godt på puppene våre vi som føder i januar:):)

Jeg syns de så litt små ut de på apoteket, så jeg har tenkt å bestille hos nøstebarn istedet (på nett: www.nostebarn.no), de så litt større ut. Skal ha skinn derfra uansett. Hvis jeg ikke rekker å få dem før knøttemor kommer, så får gubben stikke ned på sykehusapoteket og kjøpe et par der til mellomtida :)

Det går nok sikkert bra :) Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig over her... de på apoteket så små ut for min F-cup - men er nok fint store nok til mer normale puppestørrelser :)

Et lite tips hvis man lekker mye er å bruke papirinnlegg i tillegg til ull - de av ull suger overhodet ikke opp nok melk til å stoppe lekkasje. Noen har nevnt at siden de ull-innleggene fra både apoteket og nøstebarn er doble, så kan du klippe det opp i enden og putte engangsinnlegg av papir inni. Dermed får du dobbelt opp - papirinnlegg som samler opp lekkasjen, og ull-innlegg som isolerer og forebygger brystbetennelse :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...